nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Pierwsza wspólna wycieczka :)

d a n e w y j a z d u 51.43 km 19.00 km teren 02:57 h Pr.śr.:17.43 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kelly's magnus
Niedziela, 14 kwietnia 2013 | dodano: 15.04.2013

Widok na"WZGÓRZE PAPIESKIE" które w Luboniu jest tak potocznie nazywane :)

Dziś słoneczko bardzo mocno "blazowało"

nataliza
| 08:41 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj sebekfireman :) na tym właśnie zdjęciu, gdzie jest kostka (na której oczywiście nic nie świrowałam) ...to na drugim planie tej fotki widac wzgórze na którym dookoła jest wylana droga asfaltowa dla rolkarzy, biegaczy i rowerzystów
...natomiast na trawnikach są porozmieszczane przyrządy do cwiczeń siłowych :)

Dla mnie to wzgórze jest alternatywą mojej kochanej "Wenecji"
sebekfireman
| 17:06 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Oooo - w końcu jakieś zdjęcia :) To coś na pierwszym zdjęciu z kostki fajnie wygląda do podjeżdżania i zjeżdżania :P
nataliza
| 09:21 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj :) Bobiko serdecznie zapraszam do Lubonia :) !!! :) pozdrawiam Cię :)
bobiko
| 19:26 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj A to w Luboniu teraz urzędujesz ;-) dobrze wiedzieć :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyopr