nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Odnowa biologiczna roweru po 13tys.

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Środa, 10 kwietnia 2013 | dodano: 10.04.2013

W tym sezonie uświadomiłam sobie, że mój rower musi być odnowiony, ponieważ jest totalnie przeze mnie "zajechany"

Zestawienie osprzętu po przejechaniu 13147km

KASETKA-stara

KASETKA-nowa

Zużyte kółeczka w przerzutce tylnej

Stary łancuch

Nowy łańcuch

tylne klocki hamulcowe

Dla amortyzatora zakupiłam

Myślałam, że mój amortyzator jest już na wykończeniu, ale faktycznie wystarczył płyn, aby odczuć różnicę w amortyzacji :) wcześniej niczym go nie smarowałam :)

Podsumowując uważam, że trochę zaniedbałam rowerek :) Doświadczenie nauczyło mnie,że kolejną renowację będę musiała wykonać znacznie wcześniej.

MateM
| 17:56 czwartek, 11 kwietnia 2013 | linkuj Póki dobre nie wymieniaj na nowe :) Osobiście mam takie wrażenie, że te fabrycznie montowane do rowerów podzespoły są jakieś wytrzymalsze. W swoim salamandrze napęd wymieniłem po dobrych kilkunastu tysiącach km jazdy, a te nowe części, choć te same modele, to i łańcuch się jakoś szybciej zajeżdża, i te nowsze korby jakoś szybciej się niszczą. Postarzanie produktu w branży rowerowej chyba też istnieje!
grigor86
| 19:13 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj Miłe obrazki dla oka - lubię te wszystkie klamoty rowerowe :-)
Pamiętaj aby dbać o części roweru, a w szczególności o napęd, czyszcząc i smarując go skrupulatnie.
W razie czego służę pomocą przy serwisie roweru - mogę nawet dojechać do Gniezna ;-)
Brunox to bardzo dobry preparat do konserwacji amora - polecam.
nataliza
| 17:06 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj sebekfireman :) a stare hamulce jeszcze mam :) wiec można je dalej "dojechać", a całość złożył mi pan z serwisu rowerowego :)

keramp Najważniejsze że działa !!! sądziłam, że amortyzator jest już zużyty :) a tu Brunoks go niemalże wskrzesił :P
keramp
| 15:10 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj Brunoks fajna sprawa, jedna mała uwaga, on tak znowu na 100% i długotrwale nie smaruje. To coś ala wd40, jednak od wd lepsze w smarowaniu :D Jednak nie aż tak ;)
Zdrówka
sebekfireman
| 13:55 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj Zużycie klocka hamulcowego całkowite jest jak znikną te 3 zagłębienia.
Klucze udało się znaleźć? Nowe akcesoria już założone?
nataliza
| 13:46 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj sebekfireman :) przedostatnia zębatka w kasetce jest faktycznie mega zajechana:) ma aż igiełki :)

:) a tylny hamulec rozumiem ,że mogłam go jeszcze bardziej zajechać :P

...wiesz, ale reperując rowerek sugerowałam się kilometrami i wolałam sobie zawczasu powymieniać :)
sebekfireman
| 12:54 środa, 10 kwietnia 2013 | linkuj A mówiłaś że kasetę masz w dobrym stanie, a tu widzę że tak jak mówiłem - przedostatnia zębatka zajechana :P
Zębatka korby ma się dobrze.
Kółeczka od przerzutki tylnej również mają się dobrze.
Tylne klocki hamulcowe też są OK.
Ogólnie jak na takie długie zaniedbanie to jest rewelacyjnie - straty mogły być znacznie większe.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyopr