nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

POZNAŃ-MALTA

d a n e w y j a z d u 121.05 km 15.00 km teren 06:46 h Pr.śr.:17.89 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kelly's magnus
Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | dodano: 15.08.2011

Rano z Dawidem wskoczyliśmy w pociąg i pojechaliśmy do Poznania.Pogoda dziś początkowo z rana nie zapowiadała się za ciekawie. Chmurki zwiastowały deszcz...

... ale z naszym optymistycznym nastawieniem daliśmy radę ze wszystkim :) także i z pogodą , która nam uległa i się wyklarowała :) czasami jak słońce grzało, to był bardzo ciepło :)

Kategoria inne...

nataliza
| 22:05 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj grigor86 tak to prawda, że jest duży ruch :) trzeba mieć oczy dookoła głowy by utrzymać bezpieczeństwo :) dużo zdrówka dla Ciebie :) :) :) pozdrawiam
grigor86
| 17:29 wtorek, 16 sierpnia 2011 | linkuj Na Malcie pewnie tłok jak zwykle ;-) Super dystans Natalia, a mi czasu brak na takie długie wycieczki ostatnio :-( albo jak już to jakieś choróbsko mnie chwyta. pozdROWER

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mpoto