nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Starczanowo

d a n e w y j a z d u 61.15 km 14.00 km teren 02:49 h Pr.śr.:21.71 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kelly's magnus
Czwartek, 23 czerwca 2011 | dodano: 23.06.2011

Dalki-Czerniejewo-Nekla-Barczyzna-Nekla-Starczanowo-Czerniejewo-Dalki

Hotel w miejscowości Barczyzna

Herb miasta Nekla

Nekla

Parafia Świętego Andrzeja Apostoła w Nekli

Korzenie tego kościoła sięgają już XVIw.
W czerwcu 1899 roku nastąpiły radykalne zmiany.
Dokonano rozebrania drewnianego kościoła i przystąpiono niezwłocznie do budowy murowanego Kościóła , który powstał w stylu neoromańskim.

Kategoria inne...

tomecki
| 23:25 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj bardzo fajne, klimatyczne fotki . pozdrawiam
nataliza
| 08:20 niedziela, 26 czerwca 2011 | linkuj Trasa którą zrobiłam w czwartek czyli do Starczanowa jest mega fajna. Połączenie spokojnego asfaltu z rozkwitającą przyrodą .

natomiast okolice Nekli
...m.in.Barczyzna,Gierłatowo otoczona jest lasem z szerokimi przejazdowymi ścieżkami, które wręcz zachęcają do jazdy terenowej .
...dlatego wiem,że będę powracała tam niejednokrotnie .
Idealna trasa dla ekipy B/S
keramp
| 06:20 sobota, 25 czerwca 2011 | linkuj W środku ten kościół chyba jeszcze ładniejszy, warta sklepienie zauważyć bo to jest spora rzadkość w naszej okolicy. Podpowiem że w czasie mszy panuje tam zwyczaj siadania mężczyzn po lewej od wejścia, kobiety siadają po prawej.
Zdrówka
jerzyp1956
| 08:23 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Ładne fotki a zwłaszcza ten kościół ,kiedy pojedziemy razem w większej grupie B /S ... pozd .
bobiko
| 22:58 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Kurde, ponad rok nieobecnosci w okolicach Barczyzny zrobiło swoje - tego hotelu w takim stanie jeszcze nie widziałem :)
grigor86
| 20:47 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Wiatraki robią ogromne wrażenie - wiem bo byłem przy tych w Nekli.
sebekfireman
| 20:34 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Czułem to w kościach że dzisiaj będzie Barczyzna :P
Ale uroczy ten kościół w Nekli.
Mogłaś strażakom z Nekli zrobić kontrolę gotowości bojowej i sprawdzić jak znają się na obsłudze tej "karadejki" :P
nataliza
| 19:17 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj :)
WuJekG
| 19:07 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Podoba mi się to zbożowe zdjęcie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa opnal