nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Góry 2011 KOTLINA KŁODZKA

d a n e w y j a z d u 100.07 km 5.00 km teren 06:04 h Pr.śr.:16.50 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kelly's magnus
Środa, 15 czerwca 2011 | dodano: 17.06.2011

Dzień 4z5

Dziś postanowiliśmy odwiedzić zamek znajdujący się nieopodal naszej miejscowości w Kamiencu Ząbkowickim.

Zdjęcie z oddali

…ale zbliżenie tego zamku zostawiliśmy sobie na tzw."deser" czyli na koniec naszej wyprawy.

Początkowy cel wyprawy to Przełęcz Jaworowa (707 m npm), podjazd cudny :) „zero”zmęczenia 100% uśmiechu :)
Zjazd rewelacja …oczywiście porównując go do wczorajszego.

Bardzo szybkim zjazdem trafiliśmy do miejscowości Lądek Zdrój

fontanna dla ochłody

W drodze na kolejną przełęcz - Przełęcz Lądecką (605 m npm)

I nasz "deser" Zamkowy pałac

Klimatyczność atmosfery, która się tam roztacza związana jest z monumentalnością tego neogoyckiego pałacu

Budowla pałacowa robi niesamowite wrażenie, ale jest jednak niedostępna dla turystów. Nie można się przedostać za ogrodzenie.

Wracając do naszych planów
Hm… to były takie:Zamek i powrót...
…ale po dotarciu do domku postanowiliśmy zaokrąglić kilometry do krągłej cyfry dlatego wybraliśmy się po raz kolejny na wały zbiornika Topola.

W pewnym momencie zerwał się bardzo gwałtowny wiatr, dlatego nas przegonił ,ale nie nastąpiło to co zwiastował czyli ulewny deszcz.