nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Góry 2011 KOTLINA KŁODZKA

d a n e w y j a z d u 90.62 km 9.00 km teren 05:11 h Pr.śr.:17.48 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kelly's magnus
Poniedziałek, 13 czerwca 2011 | dodano: 17.06.2011

Dzień 2z5

Dziś odwiedziliśmy sąsiadów Polski , którzy graniczą z nami od południowego zachodu.

Widok roztaczajacy się na góry Rychlebskie

Docieramy do Carnej Voda. Miejscowośc ta była celem naszej wyprawy ze względy na znajdujący się tam zalany kamieniołom Rampa

Na Kamieniołomie zrobiliśmy sobie dłuższą przerwę połączoną z małym posiłkiem. Mimo że te piękne widoki są rezultatem ingerencji człowieka w środowisko naturalne, to w tym momencie nie mam nic przeciwko :) Chciałabym tam jeszcze powrócić. Dziś pozostały mi wspomnienia. Zamykam oczy i widzę przepiękne słońce odbijające się od tafli wodnej rozświetlające wszelkie nieregularności skały... dając efekt cieniowanej przestrzeni.

...to co piękne trzeba było pozostawić i udać sie dalej...

W Czechach mają bardzo szczegółowe znaki

Ciekawy podjazd

Wjeżdżając do Polski należało przypomnieć sobie zasady poruszania się na drogach by nie dostać mandatu :P czyli w ramach odświeżenia pamięci