nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Okolice min. Dębowiec

d a n e w y j a z d u 83.53 km 10.00 km teren 04:14 h Pr.śr.:19.73 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kelly's magnus
Niedziela, 22 maja 2011 | dodano: 22.05.2011

Dziś miałam pierwszą niesamowitą przygodę :) po prostu się przewróciłam :) i to po raz pierwszy na SPD.

Kategoria inne...

Anonimowy Krystian | 19:01 środa, 5 października 2011 | linkuj Z każdym upadkiem na glebe... mamy coraz wiecej siniaków Nataliza....
pozdrowionka dla Ciebie...
nataliza
| 21:11 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj ... drugiego upadku jeszcze na razie nie zaliczyłam :P ... czuję się dobrze tak jak i również dobrze mi się jeździ. Jeśli chodzi o bloki z wielokierunkowym wypięciem to tak po moim przemyśleniu uważam że przy niemonotonnej jeździe nie są bezpieczne .,,,dlatego w życiu ich nie kupię i nie wymienię swoich. Przy blokach o jednokierunkowym wypięciu mam pewność stabilności, ale...
...jedynie najgorszy jest moment o którym pisał "anonimowy":

"""Najlepsze upadki z SPD to takie gdzie jedziesz pod stromy podjazd, kamienie, korzenie, błoto i nagle tylnie koło dostaje poślizgu - nie jesteś wstanie się wypiąć tak szybko się wszystko dzieje."""
-ale wolę jednak to,,,niż walkę z częstym niekontrolowanym samoistnym wypinaniem się obuwia .
Anonimowy | 20:13 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj :) to mamy zaliczona nie planowana wywrotkę - fakt uczucie jest za...... lecisz z rowerem i......:) miejmy nadzieje ze to pierwszy i ostatnie takie niekontrolowane bammm:) Nie polecam bloków z wielokierunkowym wypięciem można się nabawić gorszej kontuzji niz tylko bólu "wiadomo czego".
Natalia nie zniechęcaj się SPD to jedno z najlepszych rozwiązań w jeździe terenowej,szosowej jak i miejskiej (skokiem omijasz dziury, krawężniki itp)
WuJekG
| 12:49 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj Na początku jeździłem z blokami wypinanymi w 3 strony i rzeczywiście - dobre dla początkującego jeżdżącego jak ja turystycznie (miałem nawet pikowanie w rów przy dużej szybkości i dzięki nim nie leciałem z rowerem), ale, tak jak pisał hasam gdy chce się stanąć na pedały i mocniej pociągnąć nogę, np na podjeździe - bardzo często się wypinają (strony wypięcia to pięta na zewnątrz, do wewnątrz/do roweru/ i staw skokowy w górę - czyli pozycja częsta podczas dociągania podczas jazdy na stojąco).
nataliza
| 09:48 poniedziałek, 23 maja 2011 | linkuj bobiko Sebek teraz grzeje tyłek w Chorwacji ... Jeśli chodzi o SOS to Ty mi pozostałeś :P

grigor86 uważaj jak memeja zrobi pułapkę na Dalkach,,, widzę że coś Ci się to '''WIELKIE MIASTECZKO''' spodobało :P:P:P

hasan myslę że to kwestia przyzwyczajenia :P potrzeba tylko czasu :)
Jeśli chodzi o bloki z wielokierunkowym wypięciem (SM-SH56),, to muszę powiedzieć,że słyszę o nich od Ciebie pierwszy raz :)
grigor86
| 21:16 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj Aaaaaa! Co za memeja! :-)
bobiko
| 20:36 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj @nataliza - wysłałabyś SOS do sebka :P
nataliza
| 20:14 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj upadek udało mi się w miarę łagodnie zamortyzować ... nie było źle :) potem cały czas się śmiałam :) dziwne uczucie człowiek chce się podeprzeć, a tu nie może i leci razem z rowerem :) ...dobrze ,że nie było , to na Wenecji bo tak , to bym poleciała na same dno i co wtedy ... nikt by mnie nie uratował.
Faceci maja większe predyspozycje do zagapienia się... tu i tam :P
WuJekG
| 20:08 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj No widzisz - dobrze, że nie na gondoli :P
Ja miałem kilka wywrotek na początku - a to bloki za mocno dokręcone, a to zła noga chciała rower podeprzec (ta wpięta), a to się zagapiłem (to zawsze w okolicy rynku w gorący dzień:P )...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mobse