nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

WROCŁAW trasa rowerowo-samochodowa

d a n e w y j a z d u 179.46 km 0.00 km teren 09:24 h Pr.śr.:19.09 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kelly's magnus
Poniedziałek, 16 maja 2011 | dodano: 16.05.2011

Bielany Wrocławskie-Wrocław-Psary-Ligota Piękna-Będkowo-Trzebnica-Skoroszów-Milicz-Wszewilki-Zduny-Krotoszyn-Czarny Sad-Koźmin Wielkopolski-Golina-Jarocin-Klęka-Białe Piątkowo-Miłosław.

W tamtym roku byłam we Wrocławiu, ale bez rowerka, dlatego już wtedy zapragnełam by być tu jeszcze raz, ale z rowerkiem. taak bardzo chciałam i dziś mi się udało :) Jest tak duże, że nie byłabym w stanie zwiedzić go pieszo :)

Z Bielan dość szybko dotarłam do Wrocławia, było bardzo bliziutko :)

Kościół Rzymsko-Katolicki Św.Henryka

Kościół Najświętszej Marii Panny

Most Tumski przed Katedrą

...te kłódki sprawiły na mnie zadziwiające wrażenie
taka ogromna ilość na całym moście.
... nawet" zagadałam " księdza, który tam tędy przechodził... interesowało mnie skąd się , to wzięło :)

Katedra

Katedra od strony tylnej

Widok na Katedrę z mostu Grunwaldzkiego

Gdy wyjechałam z Wrocławia miałam przejechane 32km.
W mieście znakomita komunikacja ... nie brakowało ścieżek przeznaczonych dla rowerzystów.

Gdy wyjechałam z miasta ścieżka miała nadal swój ciąg , a po drodze minęłam...

czerwoną maskę

Ciekawe kto lub co mu zaszkodziło ... biedny znak...

Widok na Wrocław

a tutaj na Trzebnicę z budynkiem szpitala

Niestety moja ścieżka skończyła się już przed Będkowem.

Milicz

Wszewilki

Krotoszyn

Fajna nazwa miejscowośći

Widok z mostu znad rzeki Warty

Miłosław

Kategoria Wrocław

argusiol
| 23:31 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj Powoli zaczyna brakować miejsca na mostku na tradycyjne kłódki. Trzeba mieć większą, albo przyczepiać do innych. Ale to nieładnie żerować na wyrazie cudzych uczuć...
Most najładniej wygląda podoświetlony jak jest mgła.
Pozdrawiam z Wrocławia.
bobiko
| 21:57 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj No jak już takie km walisz, to polecam obadać trasę Września → Winna Góra → Czeszewo → Orzechowo → Żerków → Pyzdry → Września ;-) dowolnie mozesz zmodyfikować.
nataliza
| 20:23 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj WuJekG :)+ :)+ :)+

Iszym Dziękuję :)

jOzzy ! Najlepsze trasy, to te które powstają spontanicznie :) Dziękuję !!!

tomek80 myślę, że doznasz jeszcze nie raz" szoku" odwiedzając moją stronę :)

angelina :)d.zi.ę.k.u.j.ę :)

sikorski33 :) dziękować :)

kkkrajek18 hm... bardzo zabawna jest nazwa miejscowości Twoich okolic " Klęka"
:):):)dziękuję:):):)

sebekfireman Natalka jest zawsze Święta. Jeśli chodzi o kłódki , to masz rację ...ale ja nigdy nie słyszałam o takim zabobonie :),dlatego tak mnie, WIDOK TAKI ZACIEKAWIŁ :)
...dziękuję za miłe słowa gratulacji :)

lesiowaty91 :)

kamiloslaw1987 ... dziękuję :) Wrocław jest świetny :)

daniel3ttt hmmm... Ksiądz z którym rozmawiałam wyraził bardzo negatywną postawę co do tego zabobonu z kłódkami . ..powiedział , że oszpecają most,,,a także że wszystko pokrywa się rdzą ...(to prawda)...i także nadmienił, że w najbliższym czasie mają być poprzecinane... hm... ciekawe czy jego słowa będą zrealizowane...

bobiko :) :) :) Twoje okolice mnie przyciągają :):):) :P

grigori86 Dziękuję Tobie:)

abarth :) fakt...dziękuję ,ale swojego zeszło rocznego rekordu jeszcze nie pobiłam :) ale nigdy nic nie wiadomo :P

funio ja za aparatem byłam :P

Maks Dziękuję :)

waxmund :) dokładnie :) byle tak trzymać dalej :) dziękuję Tobie za docenienie mojej skromnej osoby od strony rowerowej :P
waxmund
| 07:40 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj brawo! wreszcie jakieś dziewcze z najdłuższą wycieczką dnia (: ale widzę, że takie dystanse Ci nie straszne... 300'tke masz już na koncie..... tak trzymać! (:
Maks
| 06:46 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj Ładny dystans gratulacje ;)
funio
| 22:23 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj A gdzie TY na fotkach?:))
abarth
| 22:08 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Szacuneczek, ciut, ale jednak więcej od mojego życiowego rekordu i to płeć piękna... :) Super wyprawa!
grigor86
| 21:46 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Wrocław piękny, ale ja i tak wolę Poznań :-) Super dystans Natalia. Pozdrawiam
bobiko
| 21:38 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Kłódki są zawieszone przez świeżo upieczone pary po ślubie. Taka tradycja od lat we Wrocławiu i zauwazyem ze i w Poznaniu nieśmiało się pojawiają - na moście Rocha jest jedna ładna kłódka, datowana na 2008 rok. bodaj. Byłaś tuż w mojej okolicy, jak zawsze ;)
daniel3ttt
| 21:14 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Wrocław fajne miasto. Może kiedyś uda mi się tam dotrzeć rowerkiem bo dawno tam nie byłem. Jeszcze parę tysięcy kłódek i most się zarwie... Gratulacje co do wycieczki.
kamiloslaw1987
| 21:04 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Gratuluję:) Już dawno nie byłem we Wrocławiu....
lesiowaty91
| 20:57 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj <poklon> pod wrazeniem jestem graty;)
sebekfireman
| 20:45 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Chyba po odwiedzeniu tylu kościołów w jeden dzień zostaniesz "Świętą Natalką" ;)
Te kłódki na moście to mają chyba związek z miłością jak dobrze pamiętam?
W końcu zagościłaś w "Przechwałkach"! GRATULACJE :)
kkkrajek18-remov
| 20:43 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Klęka, Miłosław... moje tereny :)
Pozdrawiam z wyrazami szacunku za dst :D
sikorski33
| 20:31 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Fajne fotki:)
| 20:27 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Tylko podziwiać! Czekam na opis.Szacuneczek:)
angelino
| 19:46 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj z wyrazami szacunku!
tomek80
| 19:44 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj I znowu jestem z szokowany tymi kilometrami super trasa czekam za fotkami :-) P :-)
jOzzy | 19:14 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Natalia !
Ale żeś się rozbrykała z tymi kaemami. Normalnie szok :)
Gratulacje !!!
lszym
| 18:46 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj Patrzę na kilometry i mi wstyd. Też kiedyś przejadę jednego dnia:p Na razie gratuluję:)
WuJekG
| 18:31 poniedziałek, 16 maja 2011 | linkuj (Muszę skomentować, bo jest powyżej 50km...:P ) - ALEŻ TRASA!! :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ntrum