nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Gniezno-Września-Czerniejewo-Dalki

d a n e w y j a z d u 56.72 km 3.00 km teren 02:45 h Pr.śr.:20.63 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kelly's magnus
Niedziela, 30 maja 2010 | dodano: 30.05.2010

Już wczoraj Patrycja wykazała wielką chęć by w niedziele przejechać się do Wrześni. Dziś miała nie mniejszy , a nawet większy zapał do jazdy...mimo ponurej pogody i przelotnych opadów pojechałyśmy. Patrycja dziś ustanowiła swój REKORD w kilometrach. Mimo że pod koniec troszkę jej siłki siadały, to nie poddawała się i walczyła z pedałowaniem do końca. Jestem z niej bardzo dumna..., a nawet nie spodziewałam się że nada nam takie tempo:)

Dziś taka piękna"maskotka" rozkochała mnie w sobie-to piesek MALTAŃCZYK,ale nie mój:)

We Wrześni :)

...ten żółty rowerek w tle przypadł mi do gustu i świetnie komponował się z autem.

nataliza
| 20:12 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj bobiko- zgadza się... zawitałyśmy i na pewno tam się jeszcze pojawimy :) deszcz nie deszcz jak coś postanowię, to nic mnie nie zniechęci :)
sebekfireman
| 21:37 niedziela, 30 maja 2010 | linkuj Fajny psiutek. Ale co on taką minę ma jakby krzywda mu się działa :P

Natalia coś te kody do zdjęcia wymagają dopracowania. Widzę że siostra (?) zastosowała typowy kod HTML a tutaj to nie działa. Trzeba używać trochę innych formułek...

Żeby dodać zdjęcie robimy takie czary:
[img] link do zdjęcia [/img]
Jak chcemy tytuł to piszemy bez niczego dodając to przed tą formułką lub za (oddzielając oczywiście "Enterem").
Kolorować tekstów nie można - można pogrubić , wykrzywić [i][/i], podkreślić [u][/u] lub powiększyć [big][/big]
bobiko
| 21:27 niedziela, 30 maja 2010 | linkuj Psary i cytrynki ;-)

Widzę ze zawitałyście w moją okolicę. I podziwiam Was za to, ze w deszczu jechałyście :). jak bedziecie ponownie. dajta znać :P
nataliza
| 21:09 niedziela, 30 maja 2010 | linkuj Sebastian gratulacje już przekazane:) Pogoda mnie w ogóle nic nie przeraziła. Patrycja jutro będzie miała zakwasy:) wchodząc do domu po schodach miała już problem z nóżkami :),ale zadowolona była:)
...maniaczka... jakoś tak wychodzi że te kilometry rosną:)
sebekfireman
| 19:32 niedziela, 30 maja 2010 | linkuj Tak przeglądam Twojego bloga to z Ciebie ładna maniaczka rowerowa jest. Lepsza ode mnie jesteś bo dzień w dzień jeździsz na rowerze a ja np dzisiaj się lenię, a mogłem np sobie zrobić rundkę o 6 rano przed pracą :P
| 19:30 niedziela, 30 maja 2010 | linkuj I dopięłaś tego co miałaś zaplanowane, nie wystraszyłaś się nawet tych okropnych chmur. Ładnie się siostra rozkręca - pogratuluj jej rekordu :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rkres