nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Punat

d a n e w y j a z d u 22.64 km 0.00 km teren 01:45 h Pr.śr.:12.94 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Wtorek, 19 lipca 2016 | dodano: 05.08.2016

Dziś na wycieczkę wybrałam się popołudniu i mimo wszystko upał był spory, więc jak dla mnie,to nic przyjemnego.
Natomiast z drugiej strony, gdy coś przyszło nam trudno i to zrobimy, to mamy gwarantowaną satysfakcję.
Więc gdy podjechałam pod tę górę w tym upale, to byłam bardzo z siebie zadowolona!
W życiu naprawdę nie potrzeba wiele, aby być szczęśliwym :) ...niewiele, ale trzeba tę drogę odkryć w swoim życiu :)
Przede wszystkim trzeba lubić i kochać siebie i  nie jest to żaden egoizm.
Jeśli ja nie jestem szczęśliwa, to nie uszczęśliwię innych choćby nie wiem co.
W Polsce jest taki ogromny pokład stereotypów i nie brakuje ludzi którzy tym żyją. Ja się z tego schematu wyłamuję i wolę mieć mniej znajomych niż na siłę coś udawać...po co? życie jest zbyt krótkie by się męczyć. Nikt za nas życia nie przeżyje dlatego miejmy odwagę żyć wg własnych zasad w każdej dziedzinie życia.
Zauważyłam, że ludzie którzy mają pasję z krwi i kości są z natury super pogodnymi ludźmi i coś do nich przyciąga
natomiast ci drudzy działają na nas odwrotnie.