nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Podróż na wyspę KRK dzień 2

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:SCOTT
Niedziela, 17 lipca 2016 | dodano: 31.07.2016

Rano przywitała nas piękna słoneczna pogoda z cudownym krajobrazem w tle.
Klimat nie pozwolił nam siedzieć w pokoju na zewnątrz było przyjemnie i Damianek śniadanko zjadł na ławeczce.

Chorwacja

Po napełnieniu brzuszków całej rodziny ruszyliśmy dalej.
Nasz cel to wyspa KRK
Zostało nam wtedy tylko 250km, więc bardzo mało w stosunku do dnia wczorajszego.
Gdy dojechaliśmy na miejsce, to nie byliśmy zmęczeni ponieważ to była jednak krótka podróż dnia dzisiejszego.

Oto nasza "villa" w całej okazałości :) :) :)

Chorwacja © nataliza

Na terenie kempingu były trzy plaże.
Oto jedna z nich widoczna w tle na zdjęciu.

Kategoria 2016 Chorwacja KRK

nataliza
| 11:22 poniedziałek, 8 sierpnia 2016 | linkuj Nefre :) taki Hilton daje najwięcej przyjemności i satysfakcji z wakacji :) Jedynie co...,to niestety trzeba się trochę utrudzić przy pakowaniu i potem rozkładaniu tego wszystkiego :)Ale Warto!!!

Tofik83 Czuję że spokojne podejście do dziecka działa (jak na razie) Pogadamy za parę lat...wtedy zobaczymy co z Damianka wyrośnie :)
Tofik83 | 11:07 piątek, 5 sierpnia 2016 | linkuj szczesliwa i usmiechnieta mama = szczęśliwe dziecko !! :)
Nefre
| 13:34 wtorek, 2 sierpnia 2016 | linkuj Super!!!!! No i mega Hilton (czyt. namiot) ....:)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wiata