nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Dzień 2 Maspalomas

d a n e w y j a z d u 17.71 km 0.00 km teren 01:23 h Pr.śr.:12.80 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Środa, 25 marca 2015 | dodano: 21.04.2015

Z naszego hotelu na plażę mieliśmy 3.5km. Hotel zapewnił autokar, który za darmo 4 razy dziennie przewoził ludzi na plażę i z powrotem, ale my nie mieliśmy okazji z niego skorzystać.
Rano po śniadaniu udaliśmy się na miasto w celu poszukania wypożyczalni rowerów.

Maspalomas

Bardzo kocham rośliny,dlatego byłam zachwycona wszystkimi odmianami!!!

Maspalomas © nataliza

Spacerując doszliśmy aż do plaży.

Maspalomas

Wracając z plaży wstąpiliśmy do wypożyczalni i nabyliśmy sobie takie oto rowery :) (zdjęcie roweru z innego dnia).
Pan w wypożyczalni był Serbem :) Rozmawialiśmy w dwóch językach. Bartek kilka zdań po hiszpańsku, ja po angielsku.

Rower
Rower © nataliza

Cena roweru uzależniona jest od ilości dni.
Czyli na im więcej dni wypożyczamy, tym taniej za jeden dzień.
My wypożyczyliśmy rowery na 12dni :)
Cena 5 euro za rower na dzień. Natomiast jednorazowe wypożyczenie tego roweru to koszt 8 euro

Na rowerze wróciliśmy do hotelu na obiad. A po obiedzie udaliśmy się na plażę po raz drugi,tylko że tym razem na dwóch kołach:)

Hotel
Hotel © nataliza

Maspalomas © nataliza

Po plaży pojechaliśmy dłuższą drogą do hotelu.

Kategoria 2015 Gran Canaria

Marta | 13:00 środa, 20 maja 2015 | linkuj Cześć, prześledziłam całą relację z Waszego pobytu na Gran Canarii (wybieramy się tam z mężem na początku czerwca), myślimy o wypożyczeniu rowerów na dzień/dwa czy moglibyście podać dokładniejsze namiary na wypożyczalnię w Maspalomas, z której skorzystaliście? Będę bardzo wdzięczna:)
nataliza
| 18:42 czwartek, 23 kwietnia 2015 | linkuj Nefre temperatury z reguły 21-25 stopni, kilka dni zdarzyło się 28-30 stopni.

Sebekfireman w Maspalomas nie jest zupełnie płasko, niektóre dzielnice położone są na wzgórzach. Nasz hotel był na sporym wzniesieniu, tak więc miejscami są podjazdy, ale płasko też jest.
sebekfireman
| 07:07 czwartek, 23 kwietnia 2015 | linkuj W Maspalomas tak płasko jest? Ja myślałem że to zaraz obok wysokich gór miasto położone jest. Dobra cena za rowery. Jestem ciekaw jak sobie na nich poradzicie z tamtejszymi podjazdami :)
Nefre
| 10:02 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Piękne fotki, jestem ciekawa jaką mieliście temperaturę w marcu.....

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa isiet