nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Dzień 6 Pętla dookoła PARKU BIOKOVO

d a n e w y j a z d u 99.35 km 0.00 km teren 07:27 h Pr.śr.:13.34 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:SCOTT
Środa, 13 sierpnia 2014 | dodano: 23.09.2014

Nasza dzisiejsza trasa:
Makarska-Baska Voda-Brela-Zadvarje-Sestanovac-Grabovac-Zagvozd-Zupa-Rascane-Kozica-Gornje Tucepi-Makarska

Planowaliśmy jechać inaczej, ale na trasie był płatny tunel, przez który nie wolno było przejeżdżać rowerem. Musieliśmy
zmienić plany i niespodziewanie wyszła z tego 99-km wycieczka. Na naszej niezbyt dokładnej mapie,
którą dostaliśmy w punkcie informacji turystycznej, trasa ta wyglądała na ok. 60km :)

Wyjechaliśmy o godz.11tej
Wróciliśmy ok.21.20

Chorwacja © nataliza

W tych okolicach jechaliśmy cały czas w pełnym słońcu. Temp. ok. 42stopni bez wiatru
...dlatego ja wysiadłam totalnie...:) to był bardzo trudny odcinek.

Chorwacja

Uważam,że jazda w temp.powyżej 40stopni może być zaliczona do katowania się.Dlatego nie miałam motywacji i chęci by dalej jechać. Po odpoczynku zebrałam siły i pojechaliśmy dalej.

Chorwacja © nataliza

Słońce schodziło coraz niżej i niżej,a gdy zza wysokich gór zaczął podać cień ochłodziło się momentalnie do 24stopni
W takiej temperaturze dostałam przypływ energii.

Chorwacja © nataliza

Na nasze kolejne wyprawy wybieraliśmy się bardzo wcześnie rano albo popołudniu :) aby już nie doświadczyć wysiłku z 42stopniowym upałem.

Kategoria 2014 Chorwacja-Makarska

nataliza
| 15:52 niedziela, 5 października 2014 | linkuj Marta84
tego dnia wyjechaliśmy przed południem,wiec była masakra :) natomiast w sezonie jeżdżąc rano lub popołudniu jak dla mnie to nie jest źle :)

mujas tego dnia zjeżdżaliśmy w ciemności,ale za dwa dni podjeżdżaliśmy pod Sv.Jure :)
mujas
| 07:38 piątek, 26 września 2014 | linkuj Piękna trasa 2 lata temu śmigałem nią, szkoda że tak późno zjeżdzaliście w kierunku Makarskiej bo widoczki z góry są rewelacyjne
Marta84
| 18:50 środa, 24 września 2014 | linkuj cudny widok zatoczki :) podziwiam jechać do Chorwacji w sezonie- ja bym się stopiła :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa potem