nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Dzień 14 CAVALLINO TREPORTI

d a n e w y j a z d u 7.82 km 0.00 km teren 00:35 h Pr.śr.:13.41 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kelly's magnus
Sobota, 31 maja 2014 | dodano: 05.08.2014

Dziś naszym celem jest WENECJA :) :) :)
Plan na dziś był następujący:
- dojechać do miejscowości FUSINA i tam zatrzymać się trzy dni na kempingu...
...ale nie spodobała mi się jedna rzecz...nie sądziłam,że z tego kempingu nie będzie dostępu do plaży. (zawsze pytam o plażę) więc moim drugim pytaniem było czy jest basen na terenie kempingu i również nie było... czyli dosłownie nic nie było  związanego z wodą...ani plaży, ani żadnego basenu...
A gdy zapytałam,gdzie jest najbliższa plaża, to wytłumaczyła nam jak się tam dostać i do tego trzeba by było płynąć promem...dlatego nie chciałam tu zostać.
Ruszyliśmy  dalej (zielone strzałki) i po przejechaniu ok 50km bardzo pozytywnie się zaskoczyliśmy,ponieważ  w tych okolicach jest bardzo duże, a nawet przeogromne skupienie kempingów :)Jest w czym wybierać :) My wybraliśmy kemping Marina di Venezia w Cavallino Treporti

Dziś samochodem przejechaliśmy 275km

Mapa Wenecji
Mapa okolic Wenecji © nataliza

Po południu udaliśmy się na kempingowy basen