nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Jutro jedziemy do RIMINI

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kelly's magnus
Środa, 28 maja 2014 | dodano: 28.07.2014

Cała prowincja Rimini ma 535 km² i jest jedna ze 110 prowincji we Włoszech.
Liczba gmin w prowincji: 20
...nasz cel to Miramare.

Rimini jest jednym z najpopularniejszym miejsc wakacyjnych w Europie i  jednym z najbardziej znanych nad całym Morzem Śródziemnym.
 Można odnieść wrażenie, że jest tu po prostu wszystko co może stworzyć człowiek w połączeniu z przyrodą. Baza turystyczna jest świetnie rozbudowana i wręcz idealnie przygotowana na przyjmowanie
turystów z całego świata.
Dla mnie największą atrakcją była szeroka ścieżka rowerowa, która biegnie równolegle do lini brzegowej morza. Bardzo przyjemnie się jechało drogą na kilkunastokilometrowym odcinku wzdłuż morza.

Plaże tutaj są bardzo bardzo szerokie i piaszczyste. Obejmują cała prowincję Rimini.
Morze jest w tym rejonie czyste, ma piękny lazurowy kolor.

Rimini
Rimini © nataliza

W Rimini - wbrew pozorom - można naprawdę świetnie wypocząć. Uważam, że jeśli ktoś poszukuje typowego, wakacyjnego kurortu, to miasto jest dla niego stworzone. Rimini jest  rozciągnięte na bardzo dużym obszarze i nie ma wyraźnego, jednego centrum...to jest bardzo duża ZALETA, ponieważ  turyści równomiernie rozkładają się we wszystkich częściach kurortu wzdłuż plaży... dlatego nie ma wrażenia "natłoku".

Przez cały czas jechaliśmy prostą drogą przy plaży, a wzdłuż równolegle biegły budynki hoteli...
Myślałam,że te hotele będą tylko przez pewien odcinek,a one ciągnęły się przez całą kilkunastokilometrową drogę.To było dla mnie bardzo zaskakujące,że jest tam takie skupienie miejsc noclegowych.

"W lipcu 2013 r. Rimini otrzymało tytuł "Miasta z uśmiechem". Tytuł przyznawany jest na podstawie ankiet wypełnianych przez turystów z całych Włoch. Urlopowicze cenili sobie w Rimini poziom obsługi, jakość dań w tutejszych restauracjach, życzliwość personelu hotelowego i obsługę na plażach.

W plebiscycie na drugim miejscu - za Rimini - znalazły się miasteczka Zatoki Neapolitańskiej (Capri, Sorrento i Amalfi),
W plebiscycie na trzecim miejscu Forte dei Marmi (leżące w Toskanii).
Na kolejnych miejscach była Taormina (Sycylia) i Lido di Jesolo (górny Adriatyk)."