nataliza prowadzi tutaj blog rowerowy

N A T A L I Z A

Pierwsza wspólna crossowa wycieczka

d a n e w y j a z d u 35.67 km 3.00 km teren 01:43 h Pr.śr.:20.78 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:SCOTT
Sobota, 28 czerwca 2014 | dodano: 28.06.2014

Dziś zrobiliśmy naszą pierwszą wspólną wycieczkę nowymi crossowymi rowerami :)
Bardzo długo się zastanawiałam jaki kupić rower. Mój wybór był pomiędzy MTB 29 a crossowym.

Wybór padł na crossowy.
Jeździmy przede wszystkim drogami asfaltowymi i czasami ścieżkami szutrowymi o  twardej nawierzchni, a nie piaskowej,
...dlatego to był decydujący argument.
Mój kellys jest kochany mam do niego sentyment,dlatego nikomu go nie dam  i będę mu wierna :) myślę,że będzie też niejednokrotnie przydatny.

Komfort jazdy rowerem crossowym i prędkość jest nie do porównania z MTB26
Sama byłam w szoku,że jest tak bardzo odczuwalna różnica. Bardzo ważne jest ułożenie ciała. Tutaj jest bardzo komfortowo.
...szkoda, że wcześniej tego nie odkryłam:) może dlatego nie odkryłam,ponieważ panowała moda na górskie rowery i wszyscy je praktycznie mają.
Stadion Miejski w Poznaniu
Stadion Miejski w Poznaniu © nataliza

Park sołacki
Park Sołacki © nataliza

a nad jeziorkiem poznaliśmy rowerzystę Maćka, który pracuje w Komornikach (Komorniki są obok Lubonia) i do pracy jeździ rowerem tak jak ja :)

Jezioro Rusałka
Jezioro Rusałka © nataliza

Poznań
Poznań © nataliza

nataliza
| 16:45 niedziela, 29 czerwca 2014 | linkuj jerzyp1956 dziękujemy bardzo !

bobiko :) na razie nacieszę się jazdą crossowym :) a w przyszłości pomyślę o górskim MTB29 jak mój kellys już będzie na emeryturze :)
BARDZO SIĘ CIESZĘ, ŻE JESTEŚ ZADOWOLONY ze swojego rowerka :):):) wszyscy co mają MTB29 SĄ ZADOWOLENI!!!
bobiko
| 10:40 niedziela, 29 czerwca 2014 | linkuj W zasadzie to jest duża różnica. Ja miałem trekkinga / crossa i byłem z niego zadowolony to jednak zdecydowałem sie na MTB29 i to był strzał w dziesiątke :)
jerzyp1956
| 08:50 niedziela, 29 czerwca 2014 | linkuj O,nowe rowerki jakie ładne.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acpat